sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Klagomur

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är negativ härinne nuförtiden. Men jag lovar att jag inte är sån i verkligeheten! Försöker liksom hålla det borta från livet genom att gnälla här. Och det är faktiskt jäkligt skönt att spy ut alla sina egentligen obetydliga åkommor och irritationsobjekt! Så här kommer en till sak på min "helvetesjävlakropp" lista: gravidinästäppa! Jag var sjuk ett bra tag innan och den förkyldningen har lämnat mig med en ständig nästäppa. Vilket göra att jag såklart missbrukar nässpray. Jag har försökt vara utan men det är fruktansvärt och gå runt med öppen flabb hela tiden. Nästäppa plus andningssvårigheter och att bli andfådd av att stå upp är ingen bra kombo. Okay, nu har jag gnällt klart. Ska försöka vila nu, ellan sover midda. 


Vecka 30

Kommentarer


Kommentera inlägget här: