sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

En till helg

Kategori: Allmänt

Två granar har fällts, vi har haft över 20 grader varmt och vi har varit på shoppingrunda denna helgen. Jag har börjat kolla på "Game of thrones" igen. Jäkla bra det med. Måste alltid ha en serie att följa. Fixering! Måste glo ett par avsnitt innan jag somnar på kvällen. Problemet är bara att hitta nya bra serier.. Har alltid tankat ner hela säsonger men det börjar bli förlegat det där med nerladdning nu. Det är netflix, hbo osv som gäller. Så jag ska köpa mig en wifi repeater tror jag det heter och förstärka vårt wifi upp till sorummet och så en applebox eller en smarttv. Från det ena till det andra?! 
Jag skulle kunna berätta att jag har fått åderbråck på benen (fick jag med loppan med) och mellan benen! Ja det är sant, man kan tydligen få det när man är preggers! Bara jag inte får konkelbär i röva.. och att jag inte längre kan sköta min hygien så där top notch längre men det är kanske inte så kul att veta.. Jag börjar se ljuset i slutet av tunneln. Det är ju bara nästan kanske 2 1/2 månad kvar.. 


Denna tjej älskar när morsan bakar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: