sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ramla ur sängen

Kategori: Allmänt

Tidigt imorse ramla lilla loppan ur sängen och jag vaknade av ett illskrik. Där ligger ett dubbelvikt täcke under sängen så det kan ju inte gått så illa. Jag tog upp henne i sängen, lindade mina armar om denne och killa henne på ryggen så somna hon om snabbt. Det syntes inget på henne så jag var inte speciellt orolig utan trodde bara att hon blivit rädd av fallet och tänkte att där ligger ju mjukt täcke så det kan ju inte varit så farligt. Men imorse när vi vaknade var där en ganska stor blodpöl på madrassen och jag fick panik. Det syntes fortfarande ingenting! Lyfte lite på hennes läpp och ser ett märke. Lilla hjärtat då! Men ingen fläskläpp. 


Nu ska lillan nanna middag så att hennes mamma kan titta på senaste avsnittet av KUWTK. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: