sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Mysimys

Kategori: Allmänt




Älskar ljus! Kan man haför många ljusstakar? Nej! 
Som ni ser gillar jag inte den avskalade inredningsstilen. Jag gillar när det är mycket grejer överallt! Som en organiserad röra nästan. Mycket grejer men i samma färgbalans. Jag har vitt, svart och silver som "bas" hemma men det finns även guld, grått och omålat trä. Har nog ingen direkt stilkod utan kör på saker jag gillar och tycker om. Jag vill ha den där känslan, hemmakänslan som gör att man mår bra i kroppen när man kommer hem. Köper/har man saker man tycker om och inte bryr sig så mycket om hurvida det passar in eller inte brukar det bli bra ändå. 

Älskar hur den svarta matgruppen blev. Känns som att det börjar ordna upp sig i vardagsrummet nu. Vill ha en stor matta under bordet bara. Gärna en dö kossa. Och den får gärna vara lite långhårig. Usch vad äckligt det låter men jag vill faktiskt ha en. Sen vill jag även ha nya fönsterbrädor och ett nytt soffbord. Jag har haft is i magen med det där soffbordet. Jag gillar det vi har nu storleksmässigt. Men det är rangligt och det är inte det bästa med glasbord när man har barn. Sen är där några fläckar som inte vill gå bort på det.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: