sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Klart!

Kategori: Allmänt

Matsalsgruppen är färdigmålad och dynorna har fått nytt tyg. Det blev fint som fanken! Så skönt att det är klart. Får vi se vad nästa projekt blir. Just det, det blir ju Ellies möbler! Tänkte först babyrosa. Sen tänkte jag "fia med knuff" mönster. Nu tänker jag griffelfärg så man kan måla på bordet. Med rosa ben kanske? Yes! 

Och idag har vi även sniffat bebis. Jädrans vad Ellie blev stor helt plötsligt. Hon är ingen liten bebis längre vår lilla tjej. Ett 10 kilos barn. Jag kunde ju inte hålla tårarna borta.. Den där bebislukten! De små fötterna.. De små pipen.. Jösses! Jag ville ta me na hem! Så nu har jag sagt till Ellie att hon inte får bli större på ett tag.. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: