sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Göra bättre

Kategori: Allmänt

Igår em och kväll hade både jag och Ellie en förbannat dålig kväll! Jag hade huvudvärk och mensvärk plus att jag jag var på ett jävla humör.. Ellie hade tandvärk och var allmänt skrikig och för första gången, riktigt jävlig. Hon var förbannad, ledsen och hade ont. Och hon gjorde allt hon vet att hon inte får. Skrek, bankade med allt i allt.. Det var första gången jag verkligen kände att jag bara ville slänga på mig jackan, gå ut och stänga dörren bakom mig och bara få vara ifred. Jag försökte trösta, gav alvedon, försökte distrahera henne men det fungerade inte. Allt var fel. Hoppas vår goa lilla tjej kommer fram igen snart..  




En nyvaken tjej som var glad i typ 1 minut.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: