sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Galltvål

Kategori: Allmänt

Ni anar inte hur tråkigt det är när man köper nya kläder till loppan och de blir förstörda efter att ha använts 1 gång! Vanish funkar inte, ta bort spray funkar inte.. Nu har jag googlat mig till galltvål. Yeees tänker jag, äntligen ska jag få bort alla jävla fläckar! Det säljs tydligen överallt så jag knatar bort till konsum, förväntansfull till max! (Jaja jag vet att jag kan bli upprymd av de minsta). Hur besviken blir jag när det inte finns? Ganska. Sablans skit med! Det finns tydligen överallt förutom på konsum i Laholm. 


Ja den innhåller tydligen galla från oxe.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: