sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Behövas

Kategori: Allmänt

Det gör mig stolt på något vis att vi kan lämna bort Ellie under dagen och under en natt utan att hon blir ledsen och saknar mamma och pappa. Det är som att hon är helt trygg i grunden. Som att vi har byggt upp en stabil trygghet för henne. Hon har ju inte någon snutte eller napp heller. Bara hon liksom. Jag vet ju inte hur andra har det så men man hör ju hur det skulle kunna vara.. 

Sen kan ju mitt ego bli lite, lite sårat över att hon inte alls saknar sin mamma! Undrar hon inte vart fan jag är? Haha! 
Ibland undrar jag om jag behöver henne mer än vad hon behöver mig. 





Fick nästan en chock när loppan kom in i köket med en napp i flabben igår! Lääängesedan jag såg Ellie med bappe. Hon tog ut den ganska snabbt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: