sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Tiden har en sån magisk effekt

Kategori: Allmänt

Som Timbuktu säger. Jag har kännt mig så konstig de senaste dagarna. Som att jag inte riktigt är mig själv. Men varför vet jag inte. Allt känns tråkigt och bläää bara. Som att jag har fått en däng av lätt depression?! Finner liksom ingen glädje i någonting. Vill inte det, orkar ingenting, allt är jobbigt, ingen matlust.. Vart har den där lilla livsgnistan tagit vägen? Det har liksom inte hänt något heller som gjort att jag känner såhär?! Man kan la inte alltid vara på topp men detta är ju piss! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: