sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ständig städan

Kategori: Allmänt

Med småbarn spelar det ingen roll hur ofta man städar och plockar. Tror jag plockar upp från golvet 10 ggr per dag och ändå ser det aldrig städat och rent ut. Innan räckte det att jag städade 1 gång i veckan ordentligt men nu städar jag nästan varje dag för fasen. Den där dammsugaren kommer aldrig in i städskrubben för den används så ofta. Jag gillar inte att ha oreda runt mig, men Ellie måste ju få leka runt med grejer och leksaker. Annars älskar jag att städa. Men nu när det blir skitit direkt igen är det inte så kul längre! 




Kolla in minen! Somnar när som helst minen.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: