sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Snart kalas

Kategori: Allmänt

På lördag ska vi ha namnfest för loppan. Och jag har beställt kläder i goood tid till både mig och loppan. Inget jättefancy så men ändå nya kläder. Tror ni att jag fått mitt paket från gina tricot? Nä. Och det är snart 1 månad sedan jag beställde. Har haft kontakt med dem och de vet inte vart mitt paket tagit vägen och de ville inte skicka ett nytt paket. Men de tyckte att jag skulle betala fakturan, för paketet kommer nog fram snart.. Sen fick jag en returbekräftelse. Se paketet har nog legat på posten i laholm och nu skickats tillbaka till dem. Jäkla skit! Va på maxi igår för att köpa något annat men där fanns ju verkligen ingenting.. Så jag får nog va naken på lördag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: