sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

I böckernas värld

Kategori: Allmänt

Innan jag väntade Ellie läste jag en hel del. Älskar den känslan att försvinna in i en bok. Jag älskar ju att försvinna i allt.. böcker, tvserier, film, spel.. Men det är något speciellt med just böcker. Iaf, nu har jag börjat läsa igen när hon sover. Började där bokmärket låg sen sist, i 50 shades of Grey. Gillar mer att läsa på engelska än svenska på något märkligt vis? Jaja. Den där Mr. Grey alltså. Fan jag gillar de böckerna. Inte för den något snuskiga tonen utan för hans kärlek till Ana. Den där kärleken som vi alla drömmer om. Omtumlande, totala, galna, helt från vettet jäkla besatta kärleken. Den som man undrar finns. Nu är ju jag en gift kvinna och är helt och hållet kär i min man, men ni vet vad jag menar?! Nykär livet ut kanske? Så som det var innan disken skulle diskas och hyllan dammas, maten skulle lagas och räkningarna betalas.. Så att. Ja, jag har alltså börjat läsa igen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: