sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Följa fotspår

Kategori: Allmänt

Ja så gifte vi oss på loppans namnfest. Som mamma och pappa gjorde på syrrans dop. Ingen visste någonting! Möjligtvis hade de små, små misstankar. Nicco och jag stod i trädgården när gästerna kom tillbaka från en tipsrunda för Ellie vi skickat iväg dem på och det tog lite tid innan de fattade vad som skulle hända ;) Det var fantastiskt att se deras miner när de såg oss och fattade att vi skulle vigas! 

Precis som jag alltid tänkt att mitt bröllop skulle vara. (Visst hade jag kunnat gifta mig och ha hela tjofaderittan med, men det är inte helt jag och inte Nicco heller). Bara enkelt, fint och de närmsta där. Och att dela den dagen med Ellie och hennes namnfest kändes underbart! 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: