sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ett år sedan

Kategori: Allmänt

För ett år sedan kom du till oss älskade lilla barn. Förändrade allt och gjorde världen till en helt annan plats. Så mycket glädje. Så mycket oro. Så maktlös över kärleken till dig mitt lilla barn. För dig gör jag allt. Min kärlek till dig kommer aldrig att förminskas eller förändras. Vad du än gör ska jag vara din trygghet och du kommer alltid kunna komma till mig med alla livets små och stora bekymmer. Ibland kanske du kommer att göra det och ibland inte. Men det gör du som du vill. Bara du vet att jag finns här. Jag skall aldrig döma dig för dina misstag eller val, jag vill bara dela dem med dig. 

Du kommer att bli lycklig. Du kommer att bli förtvivlad. Du kommer att få ditt hjärta krossat av någon. Du kommer känna glädje men även sorg. Men även sorg och besvikelse har en plats i ett liv. Det gör dig starkare och mer uppmärksam på det goda i livet. 
Min älskade dotter jag älskar dig så jag spricker! Du har lärt mig mer om mig själv än något annat. I dig ser jag mig. 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: