sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Som börjar med solsken! Jäklar vad jag längtar efter sommaren nu. Jag och Ellan har kommit överens om att hon ska ha slutat amma till sommaren. Helst i vår. Jag hade ju tänkt sluta när hon var 6 månader men det funkar så bra nu och hon verkar villa fortsätta så då kör vi ett tag till. Hon äter på några minuter så det är inte längre någon längre process som tar en halvtimma. Och så får hon vanlig mat innan så hon kanske förstår sambandet. Men jag längtar som tusan efter att ha en normal bh på mig och ha tröjor som inte är amningsvänliga!   


Hon har börjat ligga på sidan när hon nannar! Stora tjejen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: