sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

6 1/2

Kategori: Allmänt

Stod nyss i köket och diskade och hade satt Ellan i gåstolen med disneysånger på youtube igång på datorn. Hon lalar och dadar men så blir det helt tyst en stund. Jag smyger och tittar, där sitter en liten tjej helt inne i videon med en napp i munnen att gnaga på. Så sitter hon i 10 minuter! Jag står bakom henne och bara njuter av att titta på henne. Så vänder hon sig om och får syn på mig och hela hennes ansikte lyser upp och hon ler det största leendet jag någonsin sett och sträcker upp sina armar mot mig för att hon vill komma upp. Där och då kom det en liten mammatår.. Det finns vissa stunder jag aldrig vill glömma och detta är en utav dem. Det är verkligen de små vardagliga stunderna som helt plötsligt kan bli så magiska.. Hon är helt klart bäst vår lilla loppa! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: