sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Nu är det jul igen

Kategori: Allmänt

Nu börjar det närma sig julafton! Det blir en lugn jul iår, bara vi i familjen minus faster. På lillejulafton ska vi till Lotta och fira jul och på julafton blir det stråkvägen. Jag tycker faktiskt att det är ganska bra, jag menar man får ju två jular. Whats not to like?! Det är ganska skönt att nästan alla bor i samma håla vid jul. Vissa åker ju långt och jävligt.. 
Nästan alla klappar är köpta och idag ska jag köra ut nicco och ellie så jag kan städa ordentligt. 




Ellan fixa mitt hår för nån vecka sen. Otroligt va de snappar upp saker snabbt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: