sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Visste ni?

Kategori: Allmänt

Att i amerikat, när man gör en polisanmälan måste man lägga sin hand på bibeln och svära på den att man talar sanning!? Wtf! Jag hade känt mig otroligt illa till mods och kränkt! Jag tror inte på gud, är inte kristen och är inte med i kyrkan så varför i helv.. skulle jag vilja svära på bibeln?! Okay det är samma sak i rätten men.. Jag vet inte det känns så fel ändå. Vad händer om man säger att man inte är kristen då och inte vill svära på bibeln? Får man göra polisanmälan ändå? Blir rättegången av? Vissa saker får mitt blod att koka och detta är en sån sak. Jag skulle kunna skita i vilket för det är inget som drabbar mig precis men det gör mig ändå vansinnig. Antar att det är såhär människor känner för viktiga saker (typ djurrättsaktivister och politiker) när de vill förändra saker. Skillnaden är la att jag bryr mig om saker som inte är så viktiga och gör det med röven parkerad i soffan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: