sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Tidiga morgnar

Kategori: Allmänt

Älskar tidiga mörka morgnar. Gå upp och sätta på kaffe, tända lite ljus och kurra upp sig i soffan! Börjar smått längta efter vintern och julen. Hösten har ju sin charm med men det är så satans mycket regn då och då blir det att man inte kommer ut så mycket.

Nu står jag och vaggar Ellie och hoppas på att hon ska somna så jag kan fixa lite frukost till mig. Är lite hungrig nu, va uppe vid halv 5 och sen dess har Ellan varit vaken från och till och velat äta mycket så snart blir det kanske min tur så länge får jag nöja mig med kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: