sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

5:2 diet

Kategori: Allmänt

Fan den dieten har jag kört i flera år och inte fan är jag smal! Vissa dagar äter jag ordentligt och vissa dagar äter jag nästan ingenting. Så den kommer jag definitivt inte att testa! Men visst jag förstår grundprincipen med att vår kropp inte är gjord för att äta sig mätt 3 ggr per dag varje dag men fan jag borde vara slimmad nu då.. Sen tror jag att det beror på vad man stoppar i sig under de dagar man ska äta ordentligt om det fungerar eller inte. Men vad vet jag!
Den enda dieten jag tror på är lchf och det är för att jag sett syrran och hennes kille gå ner så satans mö i vikt med den!

Synd att det är så gott att äta..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: