sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Huvudvärk..

Kategori: Allmänt

Jag som aldrig har huvudvärk annars har haft det sen vi började med lchf.. Att vakna med skallebank är ganska frustrerande. Tydligen kan man ha ganska mycket olika symtom när kroppen avvänjer sig från socker. Känner mig även trött och orkelös så det där jävla sockret är nog inte så bra.. 

Och så var det fredag idag! Skönt med helg även när man är mammaledig. Igår var jag på mammasamtal på bvc. Det största problemet jag har är att Ellie smackar, stönar och stonkar när hon äter.. Det gör ju inget så men det kan bli lite pinsamt när man är bland folk. Som när vi var på väla i amningsrummet.. Massor av andra mammor som matar sina små lugnt och fint, tyst och fridfullt. Så sitter jag och Ellie där och håller låda! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: