sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Så.

Kategori:

Nu har skänken fått den omsorg den behövde och står på plats i hallen. Blev bra grannt.

Helg blev det med ja. Vi grillade igår, ska la grilla idag.. Detta måste vara ett mycket svenskt beteende. Så fort man kan va ute i mer än 5 min utan att frysa rumpen av sig ska det grillas!

På tal om något helt annat.. Jag har låtit mig förfalla något. Såntdära som måla och fixa tånaglar och ha koll på diverse hårväxt och ja ta hand om sig själv liksom. Igår tänkte jag att nu har det gått för långt och tog fram rakhyveln för att raka benen. Är det bara jag eller är det omöjligt? Va i helvete liksom? Jag kan ju inte gå halva sommaren med orakade ben? Och för att inte tala om bikinilinje och nedre region? Hallå varför pratar inte någon om detta? Jag är i chock!
Eller finns det ett knep kanske? Där magen inte är ivägen alltså?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: