sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Nicco städar

Kategori:

Eftersom jag inte ska anstränga mig så mycket så tänkte Nicco dammsuga huset. Detta hör ju inte till vanligheterna direkt då vi inte tillämpar jämställdhet hemma. Iaf, han börjar på ovanvåningen och är klar på 2 min. Sen kommer han ner och säger; detta skulle jag kunna göra på heltid! Så fortsätter han och svetten rinner och svordomarna börjar komma.. Ytterligare 7 min går. Och han är klar! Wow säger jag, ett helt hus dammsugit på 9 min, det är fan inte dåligt! Du kanske skulle göra detta på heltid eftersom det tar mig 40 min att dammsuga huset säger jag. Va?! Va fan gör du då säger han.. Ja va fan har du gjort frågar jag honom.. Så frågar jag om han dammsugit toaletten? Va? Ska man det? Ja hur fan tror du annars det blir städat där? Ja sen frågade jag om han tagit mattorna? Njaa.. Har du tagit under saker? Näää.. Flyttat på saker? Näää.. Nä nä, tro fan det går att dammsuga på 9 min då, men rent blir det ju inte iaf!

Han är bäst på mycket och duktig på det mesta men jag tror han är sämst på att städa!


Här tex. Slänger han ihobba litta käk :) Teld sitter och hoppas på att han tappar en liten bit..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: