sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Gravidhjärna!

Kategori:

Herregud jag glömde ju att vi hade världens bästa fredag i Sandhamn! Så fint väder och världens bästa familj med goda mackor och kaka i solen. Hur kunde jag glömma det?! Gravidhjärna..

Jaja, idag är det måndag och jag vaknade tidigt och slängde ihop en cheesecake och tvättade nårra tvättar och sen var min energi helt borta så jag somnade på soffan 2 timmar.. Det är helt otroligt att man kan sova en hel natt, vara uppe ett par timmar och känna att man måste sova igen, vara vaken ett par timmar och sen sova igen för att gå o lägga sig för natten ett par timmar senare.. Sova sova sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: