sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Det sorgligaste som finns..

Kategori:

Kan vara alla annonser på facebook om hemlösa katter och hundar. Det gör så ont i mitt hjärta att se katter och hundar som inte har någonstans att vara trygga. Om jag hade kunnat hade jag tagit dem alla! Drömmen hade varit att bo mitt ute på landet och ha en lada eller något hus där man hade kunnat ta emot dessa djur! Det hade varit mitt drömliv.. Kanske blir det så nån gång, man vet ju aldrig.

För helvete, skaffa inte djur ni inte tänker ta hand om och sterilisera era katter! Så minskar antalet hemlösa katter och vi slipper avliva katter för att ingen tar hand om dem..
Här ser ni bara en liten andel av skånes hemlösa katter som avlivats för att de inte har något hem..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: