sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

1 maj

Kategori:

Alltid så skönt att vakna utvilad och pigg efter en helgdag när man vet att många andra vaknar upp som "kom och hjälp mig". Idag har vi fint väder så jag ska måla klart skänken och sen blir det nog en korv med bröd.

Idag går vi in i sista trimestern. Jag är officiellt höggravid nu. Det är så konstigt, nu när vi är här vill jag bara pausa tiden ett tag och innan ville jag bara att tiden skulle gå och att vi skulle få träffa vår tös..

På måndag ska vi te bm för ännu en glukosbelastning och sen ska vi gå oftare och oftare till bm för mätning, vägning, blodtryck m.m. Nicco som hittills varit med på alla möten får kanske svårt att vara med på allt i framtiden då det är så ofta. Isf, heeej hej v.29!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: