sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

V.24

Kategori:

Nu går veckorna fort tycker jag. Snart ska vi till bm igen och lyssna på lillans hjärta och mäta magen, blir kul. Men jag tycker det är ganska skönt att "slippa" gå till bm, det mesta kan man läsa sig till på nätet eller ringa och fråga sjukvårdsupplysningen så jag känner mig ganska trygg ändå. De senaste dagarna har jag börjat tänka mycket på förlossningen.. Samtidigt som man längtar dit är jag livrädd.. Tänk om det händer något? Tänk om allt går åt pipan? Fast sen tänker jag att kvinnans kropp är gjord för att föda barn och att det oftast går bra utan större komplikationer.. Tänk att få ut sitt barn, vilken lycka!

V.24 nu! Så det är ju inte jätteeeelänge kvar!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: