sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Första kläderna inköpta

Kategori:

I söndags var vi på gekås och tittade på babykläder för första gången! Går in i v. 21 idag så det är väl på tiden. Eftersom det blir en sommarbebis behöver hon nog inte så mycket kläder den första månaden om det inte blir en kall sommar. Så det får bli mer höst och vinterkläder senare. Hon har väckt mig ett par gånger nu den lilla, buffar och vänder och vrider sig. Nicco kände henne för första gången i måndags! Det är en mycket speciell känsla vill jag lova! Och det är så skönt att känna henne så mycket nu, hade det inte varit för det och faktumet att magen är i vägen ibland hade jag inte vetat att det var ett barn därinne, så oförskämt bra har jag mått de senaste 2 månaderna! Fast denna veckan har jag börjat känna mig tung och osmidig och kan inte gå långt innan det börjar värka i ben och fötter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: