sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Imorse var vi hos bm. Pratade om förlossningen och skrev sammanfattning av graviditeten samt förlossningsbrev. Känns bra att ha en liten plan för förlossningen.

Och idag så kom dagen med kvav sommarvärme och jag svullnar upp som en ballong, kan knappt andas och svetten rinner.. Försöker att sova men det blir bara nån timma åt gången då det ska kissas, vändas, ta halsbrännatablett, ätas eller drickas.. Börjar bli lite grinig av all missad sömn känner jag. Nästa gång ska jag va höggravid på vintern..

Men allt var bra som vanligt, mitt järnvärde hade gått upp så det var ju bra. Och jag har inte gått upp något sen vi var där sist! Så jäkla skönt. Men lillan har växt och magen med så det betyder egentligen att jag gått ner i vikt eftersom hon ökar i vikt hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: