sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Nedräkningen har börjat

Kategori: Allmänt

Det är 40 dagar kvar om hon föds i v.40. Jag har sagt till henne att hon gärna får komma till oss i v.38 om hon känner sig klar då.. Imorse tror jag att jag fick en ordentlig sammandragning som skrämde brallan av mig. Fy fan va ont det gjorde! Då får man lite panik över att man kanske kommer ha så mycket ondare sen.

Det har varit en tråkig natt. Somnade i sängen men vaknade nån timma senare och badade i svett och kunde inte somna om. Så jag kollade en film och gick sen ner på soffan och där låg jag nårra timmar innan jag äntligen slumrade ett tag. Så nu är jag lite trött. Vi ska till stugan och städa lite och syrran skulle köpa shorts i stan så det blir kaffe och försöka snygga till sig någorlunda nu. Och så regnar det idag efter veckor utan regn är det skööönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: