sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Vatten

Kategori: Allmänt

Inatt drömde jag att jag låg och sov på stråkvägen och så började det läcka in vatten från taket i hela huset. Sägnen säger att det skulle tyda på en snar vattenavgång och förlossning! Man har väldigt konstiga drömmar som gravid, tydliga och väldigt skumma drömmar! Har drömt om kidnappningar och mordförsök på mig och det enda jag tänker på i drömmen är att skydda magen och krypa ihop som ett foster.. Sen det här med att tappa tänder eller ha lösa tänder har jag drömt otaliga gånger vilket ska tyda på att det ska ske stora förändringar i livet och maktlöshet.. Och så är det ju!

Nu kör vi v.39. Är du inte klar snart därinne? Vi är redo för dig! Så konstigt det känns att vilken dag som helst kan livet vändas upp och ner och vi får en liten bebis! Snart får jag ju börja med alla huskurer för att sätta igång förlossningen.. Trappor, ricinolja, hallonbladste, kanel osv..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: