sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Sommar?

Kategori: Allmänt

Igår var vi och grilla hos Mackan och Mikaela, kändes nästan som första riktiga sommargrillningen fast man redan har grillat många gånger. Det är så kul att se deras lille kille prata och hitta på bus och varje gång man träffar honom pratar han mer och mer. Den går så satans fort den där tiden..

Jag har hittat ett hus att vara besatt av! Ett gammalt hus med sånt tak som ser ut som pressad halm från 1800-talet. Så himla fint att jag dör! Man är ju lite inne på att vi kanske flyttar i framtiden eftersom vi inte har så många rum i vårt hus. Hade det varit till salu om nått år hade jag pushat på nicco men nu finns det nog ingen chans för en försäljning av vårt hus och en flytt. Jag trivs jättebra i huset men det finns en del saker att fixa här och byta ut så det hade varit skönt med ett hus som redan renoverats, är större och har ett bra vvs-system.. Olja är så satans dyrt! Jaja nu får jag sluta tänka på det huset och ta tag i detta!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: