sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Allt var bra igår hos bm. Hon mätte och kolla hjärtslag och kände att huvudet var där det skulle. Men jag känner mig fortfarande inte helt säker på att allt är 100. Tror inte hon förstod vad jag menade riktigt. Jag förstår att de har många oroliga hyper blivande morsor som inbillar sig saker och vill kollas upp osv men fan jag litar på min intuition..

Jag är av den typen som helst inte går till doktorn om jag absolut inte måste och tänker att det mesta är nog inte så farligt men känner man att något är konstigt så tror jag att det oftast är så.. Njaaa jag vet inte jag! Tror jag ringer förlossningen ikväll om det inte känns bättre.

Från det ena till det andra! Titta så duktig karl man har! Åhh det blir så bra så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: