sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Måndag

Kategori: Allmänt

Varje morgon vaknar jag besviken över att jag inte vaknat på natten av första värken! Jag vet att jag skulle kunna gå mer än nån vecka till för att sen bli igångsatt men va fan liksom. V.41 imon ju. Ska till bm på torsdag och ställer in mig på att jag kommer behöva gå dit. Kanske de kan ta hål på hinnorna? Eller det kanske bara görs på sjukhus?

Annars gör jag ingenting. Ingenting. Har ingen ork. Men det är ganska skönt att inte göra någonting.. Ligger mest på soffan och halvsover. Ute i det fina vädret går inte att vara, får nästan panik i solen. Har försökt få lite färg men jag mår bara dåligt så det får va för nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: