sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Bf kom och gick..

Kategori: Allmänt

..Utan att hon ville komma ut. Övertiden har alltså börjat. Syrran har sagt att hon kommer den 28de (tror jag det var) och det tror Niccos mamma med. Så då säger vi la det då.

Imorse tröttna jag på att se mitt blekfeta face i speglen och tog mig ut i trädgården för att lägga mig i en solstol. Återigen blir jag påmind om min lastbilsvikt när solstolen sprack i tyget när jag satte mig i den.. Kul. Och inte orka jag ta mig upp heller. Tur klockan bara var 09 så det inte var så varmt.
Hur solar man baksidan när man är preggy? Får ta den i augusti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: