sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Babyshower

Kategori: Allmänt

Ja, jag skulle ju till stråkvägen och fika igår. Men det blev ju en babyshower istället! Även om jag hade mina aningar om att något inte riktigt stämde så blev jag ordentligt ställd när jag såg alla! De hade gjort så fint med dekorationer och presentbord, mat och lekar. Det är kanske jag, hormoner eller mammahjärtat som gör mig så himla glad och lycklig över att det finns människor i mitt liv som tar sig tid, planerar, fixar och firar vår kommande tjej! Då kommer det en tår eller två!
(Och sen i smyg när ingen ser kommer det en störtflod..) Ett minne för livet som jag kommer att minnas med ett leende på läpparna!

Tack finaste syster och mamma för igår, ni är bästast! Och tack till alla tjejerna som ville vara med och fira!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: