sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

Måndagsmorgon

Kategori: Allmänt

Har varit vaken 1 timme och har inte hunnit smita in på dass och morgonkissa än. Ellie äter i lugnan ro och jag kissar snart ner mig. Och lilla teld vill också vara med så hon sitter också i knät och vill ha uppmärksamhet. Har ju inte varit ute med henne än så det är nog det hon väntar på.

Visste ni att telia har en app som heter zappa som är som tvdosan? Apbra eftersom jag ofta glömmer ta dosan innan jag börjar amma och ofta blir fast på någon jäkla skitkanal eller hamnar mitt i en film. Du måste ju givetvis ha en box från telia för att det ska funka!

Lilla teld vaktar lilla Ellie fast det ser mer ut som att hon ska ta en tugga av henne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: