sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

18 dagar

Kategori: Allmänt

På 18 dagar har jag gått ner 15kg. Ja det bara rinner av de där gravidkilona. Tack vare amningen kanske?! För jag har inte gjort ett piss för att tappa dem. Men jag saknar ändå magen, speciellt när man ser andra gravida. Men fan va mycket lättare man känner sig. Och jag kan sova på mage eller rygg, det är inte helt fel det!


Min älskade unge! Tänk att jag inte visste om dig eller att du skulle komma för 1 år sedan. Du som redan gett mig mer än någonting annat i livet. Så många skratt och glädjetårar. Nu ligger du här i min famn och sover. Att jag har fått dig i mitt liv är ofattbart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: