sommarbebis.blogg.se

En blogg som skrivs för att komma ihåg alla dagar med Ellie. En dag skrivs allt ut och blir en minnesbok över graviditeten och livet med barn. Men det blir en del inredning och lite annat också!

V.28

Kategori:

Ny vecka igår! Okay, jag trodde det började bli tungt för några veckor sedan, nu börjar det bli tyngre och jobbigt att andas.. Rörelserna från lillan är annorlunda med. Innan kände jag buffar och sparkar och nu känner jag även när hon rör på sig typ vänder sig och så.. Svårt att förklara. Nu börjar det kännas att det faktiskt ska komma ett barn till oss. Alltså på riktigt! Och jag börjar känna att det hade inte gjort något om tiden går mega snabbt så jag slipper va gravid mer. Det är mysigt med magen och häftigt att vara gravid men jag kommer inte ens ihåg hur det är att inte vara gravid?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: